Pages

Friday, February 20, 2009

Testimoni

TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA DE BELLA

Nora Azura Bt Ali
Produk: Aloe Vera Jelly

Tangan saya terkena kuali panas tempoh hari. Kemudian, saya terus sapu Aloe Vera Jelly di permukaan kulit saya yang melecur tu. Saya sapu tiap-tiap hari dan ia mengecut. Sekarang parut biru pun sudah hilang. Kalau tak pakai Jelly ni pasti ada kesan parut biru pada tangan saya.
Sekarang, suami saya pula menggunakan Jelly ini untuk sapuan di kulitnya jika ada gatal-gatal pada kulit. Terima Kasih Debella.

Idris B Ngah
Produk: Aloe Vera Drinking Gel

Saya menderita sakit kulit sekian lamanya. Bermacam-macam ubat telah saya gunakan namun sekejap sahaja nampak hasil. Kemudian, saya guna Drinking Gel ni selama lebih kurang 2 tahun. Memang menakjubkan, kulit saya sudah licin seperti sediakala dan tak ada lagi gatal-gatal yang begitu merimaskan seluruh badan saya. Saya akan terus menggunakan Gel De Bella ni kerana bukan sahaja menyembuhkan sakit kulit malah memberi tenaga kepada saya.







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...