Pages

Sunday, February 15, 2009

Mengenali dan Mengetahui Produk De Bella

Kajian dan Penyelidikan ke atas Aloe Vera (Daun Lidah Buaya)

Apabila daun Aloe Vera atau daun Lidah Buaya dipotong, cecair kuning yang terletak di antara bahagian kulit luarnya yang tebal dan jelinya yang ditengah akan mengalir keluar. Cecair ini hanya sedikit. Cecair ini sgt berkesan kepada industri farmasi. Ia dinamakan "ALOE'S". Sains moden mendapati isi kandungan di dalam gel adalah sangat bernilai iaitu asid amino, gula yang membentuk tisu yang dipanggil allointoin, vitamin, mineral, antibiotik, enzim dan lain-lain.

Penyelidikan telah menjumpai punca-punca keajaiban gel aloe vera. Walaubagaimanapun mereka belum berjaya membongkarkan keseluruhan misterinya. Keupayaan gel menyembuh bahagian luaran adalah menakjubkan. Minuman gel aloe vera juga dapat merawat bahagian dalaman tubuh badan dan menjurus kepada kesihatan yang lebih baik.

Kenapa anda harus mengambil De Bella Aloe Vera Gel?

Penyakit biasa datangnya dari tanah yang kotor dan bertoksid. Amalan pemakanan kita seharian menyebabkan kita terdedah kepada perbagai penyakit. Sayuran segar yang disembur dengan bahan kimia, ikan yang diawet, bahan pewarna dalam makanan, minyak dan lain-lain yang berlebihan serta bahan makanan lain yang menyebabkan kita mudah diserang penyakit. Darah semakin bertoksid jika kita sakit. Jadi darah yang bertoksid (racun) akan memudaratkan tubuh badan dan pelbagai penyakit mudah menyerang.

De Bella Aloe Vera Gel sangat berkhasiat untuk pembersihan darah dan bertindak sebagai pencegah segala masalah penyakit. Ia bebas dari alkohol dan jaminan halal, bersih lagi suci.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...