Pages

Wednesday, February 4, 2009

Selamat Datang ke Kedai Debella

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Selamat datang para pengguna semua...

Saya ingin perkenalkan diri saya. Saya Nozi, anak jati Terengganu ni, rasa ingin meluaskan perniagaan di internet pula..Seperti yang kita semua maklum, terlalu banyak produk2 kecantikan dan perubatan di pasaran. Begitulah juga Debella produk yang kini semakin menyerlah di Malaysia. Secara ringkasnya, Debella produk ini adalah dihasilkan daripada sejenis tumbuhan yang dipanggil Aloe Vera. Ia adalah estrak semulajadi dari tumbuhan ini. Aloe Vera sebenarnya mempunyai banyak khasiatnya. Selain mempunyai pelbagai vitamin, ia mempunyai kelebihan untuk menyembuhkan pelbagai jenis penyakit seperti luka2 kecil, gatal2, penyakit2 lain spt kencing manis, darah tinggi, asma dan banyak lagi.

Sebenarnya, kalau tidak mahu memudaratkan orang lain utk menggunakan produk2 ini, kita sendiri yang sepatutnya menggunakannya terlebih dahulu. Itulah prinsip yang saya gunakan untuk mempromosikan barangan keluaran Debella ini. Ia menjadikan saya lebih yakin untuk menggalakkan orang lain menggunakannya.

Sudah hampir dua tahun saya menggunakan produk Debella ni. Memang hasilnya memuaskan. Kenalan2 saya pun ada juga yang menyukainya. Bagaimana dgn anda pula???

Saya suka untuk menggalakkan anda menggunakan produk Jelly sapu sebagai permulaan menguji keberkesanannya. Ini kerana, Jelly sapu ini byk kegunaannya. Silalah lihat secara dekat mengenainya di ruangan 'Produk Debella'...

Semoga anda berpuas hati dengan pengenalan ini...silalah mengunjung setiap produk Debella ini..Terima Kasih.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...